poniedziałek, 10 marca 2014

Fantasy i Science Fiction darzę miłością dozgonną i nieprzerwaną od wielu lat. Omal nie napisałam doktoratu na ten temat ale zanim popełniłam ten błąd, tak dla mnie to byłby błąd, coś mnie olśniło. Dotarło do mnie, że jeśli wydam pracę doktorską przeczyta ją niewielu faktycznych fanów tego nurtu, mało tego, przeczyta ją jeszcze mniejsza liczba naukowców ponieważ ta dziedzina nadal uważana jest za 'głupotę'. Pamiętam stwierdzenie jednej z naszych wykładowczyń na studiach (uwielbiałam ją, miała wspaniałą i rozległą wiedzę) na temat mojego promotora: "Fajny ten Pan Darek, ale takimi głupotami się zajmuje".

Dlatego też stwierdziłam, że podzielę się moimi spostrzeżeniami i odczuciami odnośnie Fantasy i Science Fiction z innymi w sposób wolny i nieskrępowany ramami pracy naukowej, jako pole do dyskusji z Wami i wymianę doświadczeń, spostrzeżeń i opinii. Będę tu zamieszczać różne rzeczy z dziedziny Fantasy i Science Fiction - malarzy, gry, książki, spostrzeżenia, przepisy kulinarne itp. itd. cokolwiek co zwróci moją uwagę i uznam, że jest wystarczająco ciekawe i dobre by się tym z Wami podzielić.

Postaram się zamieszczać przynajmniej jednego posta w tygodniu, mam nadzieję, że mi się uda ponieważ piszę też książkę ale na razie ciiiiii. Jako tła użyłam przepięknej grafiki MiNn-DeViAnT, mam nadzieję, że się Wam podoba.

A więc biegniemy za Białym Królikiem i zobaczymy gdzie nas zaprowadzi...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz